Black Femdom Thoughts and Musings

Camping

Took the camper out to Lake Lure this weekend to try my hand out at camping. Tried fishing for the first time too. Perhaps alcohol might make all this shit more appealing. I don’t know why I spend all this money on a camper, all sorts of gas powered equipment to live like I’m in the stone age.

I’m probably missing something here.

Also, there was no wi-fi and no phone signal out there. It kinda sucked.


See? I don’t think I’m above drinking a PBR. It was nasty and I’ll probably not do this again for another decade…but I did drink one yesterday. ~blech!~

See? I don’t think I’m above drinking a PBR. It was nasty and I’ll probably not do this again for another decade…but I did drink one yesterday. ~blech!~


Reblogged from the-goddamazon

Woooo wheeeee

I need to take my ass to bed because I can’t believe I posted a pic of myself with NO make up. Like, I’m a big time make up wearer. LOTS of make up. I feel weird… .I’m actually contemplating taking the shits down LOL

Yeah, I’m silly like that.


As promised but a little late. The-goddamazon inspired me to take a few selfies of my new hair. Another thing that surprised me is that this is the only photo on the internetz of me with no make up… .other than my eyebrows because I don’t have any. I’m not good at taking selfies because I rarely do. Any pointers welcome!

Thanks Aisha! I feel all kinds of liberated! I really appreciate you! <3


nabyss:

caramelblackness:

crownprince81:

Yep remember that….

Exactly!!!

This.

nabyss:

caramelblackness:

crownprince81:

Yep remember that….

Exactly!!!

This.
Reblogged from the-goddamazon (Originally from crownprince81)

mulaneysbutt:

"But it’s very strange. Cause this is the first time I’ve ever seen a law change because the government was just like, ‘*sigh*… fine’."

Mulaney: An Opening Act Preview Special | (x)

Reblogged from irreduciblemagic (Originally from mulaneysbutt)

darkmarxsoul:

iflybikes:

When men talk of women and girls in terms of legal/not legal, what they’re really saying is “I already sexually objectify this child and would attempt to fuck her if there were no laws in the way.”

You can’t deny that is fucking scary.

Sometimes there are things that just sort of vaguely seem wrong, but you can’t put your finger on why…until it’s worded like this, and suddenly everything slides into place and you feel like someone punched you in the gut.

(Source: iflewbikes)

Reblogged from the-goddamazon (Originally from iflewbikes)

Y’all Lucky

That http://the-goddamazon.tumblr.com/ inspired me to post a selfie. I’ma do it tonight. I was kinda apprehensive because my hair is really red and the shortest it’s been for a long time.

BUT.

Aisha be the wind beneath my wings lately. :)


itlldoagain:

There he is, my spirit animal.

itlldoagain:

There he is, my spirit animal.

Reblogged from all-the-elbows (Originally from trans-par-en-t)